Studenter møter lukkede dører I år har Fagskolen Kristiania hatt problemer med å finne nok praksisplasser til alle studentene sine.
Millionpris til reklamestudie ved Fagskolen Kristiania Fagskolen Kristiania mottok utdanningskvalitetsprisen for høyere yrkesfaglig utdanning 2023 for studiet Reklame og merkekommunikasjon. Prisen er på en million kroner.
Reklamestudentene som tenker utenfor boksen Emilie Wolden og Camilla Tairi bestemte seg for å lage en podkast for å forstå og bli kjent med reklamebransjen. Nå driver de podkasten «Utenfor boksen» for å skjønne hva kreativitet er.
Kunne endelig arrangere fysisk Gullkalven igjen: – En reise og en tiggerferd Den største studentkonkurransen innen kreativ kommunikasjon ble arrangert i år for 32. gang, og kunne endelig være fysisk igjen.
Publicis styrker innholdsmiljøet med tre nye Publicis eget innholdsmiljø, SHIFT, fortsetter veksten, og henter redaktør fra Schibsted Partnerstudio, innholdsprodusent fra Amedia og designer fra SMFB.
Vladimir har et mål om å være et bindeledd mellom Norge og Asia Dagens student i #kommunikasjonsstudenten er Vladimir Zivanovic.
– Kommunikasjon setter lys på viktige temaer som ikke blir snakket så mye om Isabelle Ingvaldsen studerer Reklame og merkekommunikasjon ved Fagskolen Kristiania, og svarer på dagens #Kommunikasjonsstudenten.
Amalie blir inspirert av folk som tør å satse Amalie Sofie Petterson fra Ålesund svarer i spalten #Kommunikasjonsstudenten.
Karoline vil være med å skape reklame folk ikke spoler over Karoline Paasche studerer Reklame og merkekommunikasjon ved Fagskolen Kristiania, og svarer på dagens #Kommunikasjonsstudenten.